Voor Elvea is transparantie meer dan een loze slogan

Voor Elvea is transparantie meer dan een loze slogan

17/12/2018
Authenticiteit en transparantie zijn het nieuwe normaal in food. Wat verlangen consumenten vandaag immers te zien in het supermarktrayon? Producten die natuurlijk zijn, geen artificiële kleurstoffen bevatten, geen kunstmatige smaakstoffen, weinig of geen suiker en geen GMO's, zo blijkt uit onderzoek van Nielsen.

Daarom staat voortaan expliciet de vermelding 100% naturale’ op de Elvea-verpakkingen. Die claim wordt ook gedetailleerd uitgelegd in de zogenaamde ‘Free From ID Card’ op het etiket: zonder bewaarmiddelen, zonder kunstmatige toevoegingen, zonder kleurstoffen, glutenvrij en vegan, GMO-vrij, zonder toegevoegde suikers…
Bovendien prijkt op de producten voortaan ook de nutri-score, de eenvoudige kleur- en lettercode die aangeeft hoe gezond de samenstelling van een product is.

Retail detail Food, 14/12/2018
Elvea 100% natuurlijk én 100% transparant

Elvea 100% natuurlijk én 100% transparant

17/12/2018
ELVEA VERVULT PIONIERSROL EN VERMELDT NAAST NUTRISCORE OOK 100% NATUURLIJKHEID

ELVEA, hét Italiaanse tomatenmerk uit Angri (Salerno), is trots op zijn pure, natuurlijke tomatenproducten. En dat mag geweten zijn! Zo zal elke ELVEA verpakking vanaf 1 januari 2019 meer informatie bevatten, op 100% transparante wijze.
Naast de nutri-score zal een zogeheten FreeFrom.IDcard de natuurlijke oorsprong van de ingrediënten weergeven. Want voor ELVEA gaan gezond én lekker hand in hand.



Gondola magazine, 01/12/2018
Iedereen wereldburger?

Iedereen wereldburger?

05/01/2017
De consumptie van ‘ethnic food’ zit in de lift.
De wereld is een dorp en de consument reist naar alle uithoeken van de wereld. Eens terug thuis gaat de consument in de supermarkt op zoek naar de typische producten waarmee hij in aanraking kwam tijdens de vakantie. Tevens
is er de grote toestroom aan immigranten die eveneens in de supermarkten producten uit hun thuisland willen aankopen. De
wereldkeukenrayon groeit!

Bij CBG beschikken we over een ruim assortiment aan 'ethnic brands', zoals Go-Tan, Yutaka, Ferrer, Dalla Costa, Filippo Berio, Mardel, Autentica Trattoria en Polenghi.
1 op de 3 belgen wokt wekelijks

1 op de 3 belgen wokt wekelijks

30/11/2016
Aziatische voeding wint nog steeds aan populariteit. Steeds meer Belgen maken in het oosterse rayon hun keuze, omdat ze vaker op zoek zijn naar natuurlijke producten die gemakkelijk klaar te maken zijn. Met de wokpan op het vuur is een
lekkere en gezonde maaltijd in no time een feit.
Vanuit die gedachte en liefde voor lekker eten vernieuwde de wokspecialist haar assortiment woksauzen en introduceerde
de ‘Go-Tan Asian Naturals Wok Sauces’: woksauzen  die geen conserveermiddelen, geen toegevoegde smaakversterkers, geen kunstmatige kleur- en smaakstoffen en geen gemodificeerd zetmeel bevatten.
Maar natuurlijk wél boordevol smaak zitten!
De Go-Tan Asian Naturals Wok Sauces zijn verkrijgbaar in 8 verschillende smaken: Mild Curry, Red Curry, Teriyaki, Black Bean, Chilli Garlic, Ketjap Sesam, Lemongrass en Sweet & Sour.
Wokken doe je met Go-Tan

Wokken doe je met Go-Tan

29/11/2016
Met het nieuwe gamma wokproducten van Go-Tan wordt het bereiden van Aziatische gerechten kinderspel!





Télé DH Magazine (La Dernière Heure), 19 november 2016